Logowanie
Informacje ogólne
Organizacja pracy
- Rozkład dzwonków
- Dni wolne
- Terminarz zebrań z rodzicami
- Terminarz zebrań Rady Pedagogicznej
- Regulamin obowiązujący uczniów dojeżdżających do szkoły
- Harmonogram imprez i uroczystości szkolnych
- Szkolny zestaw programów nauczania
- Zestaw programów wychowania przedszkolnego
- Plan pracy 2023/24
- Konsultacje 2023/24
- Dyżury nauczycieli podczas przerw lekcyjnych
Samorząd Uczniowski
Dokumenty i regulaminy
- Statut szkoły
- Ceremoniał szkolny
- Regulamin Rady Pedagogicznej
- Regulamin korzystania z telefonów
- Program wychowawczo - profilaktyczny
- Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego
- Regulamin korzystania z szafek szkolnych
- Procedury pomocy psychologiczno - pedagogicznej
- Procedury bezpieczeństwa w szkole - COVID 19
- Regulamin sali gimnastycznej
Świetlica szkolna
Zdrowie i profilaktyka
Pomoc psychologiczno - pedagogiczna
Biblioteka
Stołówka szkolna
Archiwum artykułów
- marzec, 2024
- luty, 2024
- styczeń, 2024
- grudzień, 2023
- listopad, 2023
- październik, 2023
- wrzesień, 2023
- sierpień, 2023
- lipiec, 2023
- czerwiec, 2023
- maj, 2023
- kwiecień, 2023
- marzec, 2023
- luty, 2023
- styczeń, 2023
- grudzień, 2022
- listopad, 2022
- październik, 2022
- wrzesień, 2022
- sierpień, 2022
- lipiec, 2022
- czerwiec, 2022
- maj, 2022
- kwiecień, 2022
- marzec, 2022
- luty, 2022
- styczeń, 2022
- grudzień, 2021
- listopad, 2021
- październik, 2021
- wrzesień, 2021
- sierpień, 2021
- lipiec, 2021
- czerwiec, 2021
- maj, 2021
- kwiecień, 2021
„Czytam z klasą”
Uczniowie klasy II c Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Goworowie przystąpili do Ogólnopolskiego projektu edukacyjnego pt.: „Czytam z klasą – lekturki spod chmurki ”.
Projekt skierowany jest do szkół podstawowych z terenu całego kraju i wspiera rozwój czytelnictwa wśród uczniów klas I-III.
Projekt trwa od 1 października 2019 roku do 30 kwietnia 2020 roku i składa się z III modułów.
W każdym z modułów uczniowie wybierają jedną spośród czterech zaproponowanych lektur, do której wykonują wybrane przez siebie zadania.
Wszystkie wykonane zadania dokumentowane i publikowane będą na stronie internetowej projektu.
Realizację projektu rozpoczęliśmy od obejrzenia filmu wprowadzającego oraz ulepiliśmy z plasteliny Czytusie, które będą towarzyszyły nam podczas trwania projektu.
Do realizacji I modułu wybraliśmy książkę Justyny Bednarek „Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek (czterech prawych i sześciu lewych)”.
Wykonane przez nas zadania to:
1. Wykonanie gazetki tematycznej dotyczącej realizacji projektu i modułu.
2. Słuchanie czytanej lektury przez wychowawcę, uczniów oraz Panią Anetę Gąsior – nauczyciela biblioteki.
3. Wykonanie zadań w „Moim lekturniku”, m.in. uzupełnienie metryczki książki, narysowanie przygody wybranego bohatera oraz gry na tablet.
4. Zaprojektowanie i wykonanie zakładek do książki.
Wychowawca Anna Kaczmarczyk
Odsłony: 17591