



Logowanie
Pogoda
Informacje ogólne
Organizacja pracy
Samorząd Uczniowski
Dokumenty i regulaminy
- Ceremoniał szkolny
- Regulamin korzystania z telefonów
- Załącznik do regulaminu korzystania z telefonów
- Procedury ewakuacji
- Program wychowawczo - profilaktyczny
- Plan ewaluacji wewnętrznej
- Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego
- Regulamin korzystania z szafek
- Plan utrzymania i polepszenia warunków lokalowych i wyposażenia
- Procedury pomocy psychologiczno - pedagogicznej
- Procedury bezpieczeństwa w szkole - COVID 19 1.09.2021 r.
- Regulamin zdalnego nauczania
Świetlica szkolna
Zdrowie i profilaktyka
Pomoc psychologiczno - pedagogiczna
Biblioteka
Archiwum artykułów
- kwiecień, 2022
- marzec, 2022
- luty, 2022
- styczeń, 2022
- grudzień, 2021
- listopad, 2021
- październik, 2021
- wrzesień, 2021
- sierpień, 2021
- lipiec, 2021
- czerwiec, 2021
- maj, 2021
- kwiecień, 2021
- marzec, 2021
- luty, 2021
- styczeń, 2021
- grudzień, 2020
- listopad, 2020
- październik, 2020
- wrzesień, 2020
- sierpień, 2020
- lipiec, 2020
- czerwiec, 2020
- maj, 2020
- kwiecień, 2020
- marzec, 2020
- luty, 2020
- styczeń, 2020
- grudzień, 2019
- listopad, 2019
- październik, 2019
- wrzesień, 2019
- sierpień, 2019
- lipiec, 2019
- czerwiec, 2019
- maj, 2019
Bieg po zdrowie
Program Antytytoniowej Edukacji Zdrowotnej „ Bieg po zdrowie” jest projektem ogólnopolskim, został opracowany w Głównym Inspektoracie Sanitarnym we współpracy z ekspertami. Program będzie realizowany w klasach IV szkoły podstawowej.
Główne cele programu:
- Zwiększenie wiedzy i umiejętności uczniów na temat zdrowia w kontekście szkodliwości palenia papierosów,
- Przekazanie dzieciom wiedzy na temat zachowań prozdrowotnych
- Kształtowanie podstawowych umiejętności w zakresie asertywnego zachowania.
Cele szczegółowe programu:
- Zwiększenie wiedzy u uczniów na temat palenia papierosów,
- Uzyskanie przez uczniów wiedzy na temat liczebności osób niepalących i palących w naszym kraju,
- Pokazanie dzieciom zalet nie palenia
Zajęcia w programie „ Bieg po zdrowie” realizowane będą za pomocą zróżnicowanych metod aktywizujących dostosowanych do wieku odbiorców. Podstawą zajęć będzie stymulowanie kreatywności i aktywności. Zdobytą wiedzę i umiejętności uczniowie będą mogli stosować w codziennym życiu.
Program powinien angażować nie tylko środowisko szkolne, ale i domowe uczniów oraz całe społeczności lokalne. Posłużą temu prace domowe, do których wykonywania angażowani będą także rodzice.
Elżbieta Bieniecka
Odsłony: 2918