Logowanie
Informacje ogólne
Organizacja pracy
- Rozkład dzwonków
- Dni wolne
- Terminarz zebrań z rodzicami
- Terminarz zebrań Rady Pedagogicznej
- Regulamin obowiązujący uczniów dojeżdżających do szkoły
- Harmonogram imprez i uroczystości szkolnych
- Szkolny zestaw programów nauczania
- Zestaw programów wychowania przedszkolnego
- Plan pracy 2023/24
- Konsultacje 2023/24
- Dyżury nauczycieli podczas przerw lekcyjnych
Samorząd Uczniowski
Dokumenty i regulaminy
- Statut szkoły
- Ceremoniał szkolny
- Regulamin Rady Pedagogicznej
- Regulamin korzystania z telefonów
- Program wychowawczo - profilaktyczny
- Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego
- Regulamin korzystania z szafek szkolnych
- Procedury pomocy psychologiczno - pedagogicznej
- Procedury bezpieczeństwa w szkole - COVID 19
- Regulamin sali gimnastycznej
Świetlica szkolna
Zdrowie i profilaktyka
Pomoc psychologiczno - pedagogiczna
Biblioteka
Stołówka szkolna
Archiwum artykułów
- marzec, 2024
- luty, 2024
- styczeń, 2024
- grudzień, 2023
- listopad, 2023
- październik, 2023
- wrzesień, 2023
- sierpień, 2023
- lipiec, 2023
- czerwiec, 2023
- maj, 2023
- kwiecień, 2023
- marzec, 2023
- luty, 2023
- styczeń, 2023
- grudzień, 2022
- listopad, 2022
- październik, 2022
- wrzesień, 2022
- sierpień, 2022
- lipiec, 2022
- czerwiec, 2022
- maj, 2022
- kwiecień, 2022
- marzec, 2022
- luty, 2022
- styczeń, 2022
- grudzień, 2021
- listopad, 2021
- październik, 2021
- wrzesień, 2021
- sierpień, 2021
- lipiec, 2021
- czerwiec, 2021
- maj, 2021
- kwiecień, 2021
"Kiedy wyginie pszczoła, rodzajowi ludzkiemu pozostaną już tylko 4 lata"- Albert Einstein
Wiosna to piękny czas, gdy zachwycamy się kolorami, zapachami i dźwiękami budzącej się do życie przyrody. Celebrujemy Dzień Ziemi i Dzień Pszczoły, które są w bliskich od siebie terminach.
W gabinecie logopedycznym prowadzone zajęcia rozwijają nie tylko aparat artykulacyjny dziecka, rozwój mowy i zasób słownictwa, ale też uaktywniają polisensorycznie zmysły słuchu, węchu, smaku i motorykę małą.
Dzieci poznały rozwój i życie mieszkańców ula oraz pracę pszczelarza. Miały możliwość obejrzenia stroju pszczelarza, podkurzacza, węzy i ramek sekcyjnych. Poczuły zapach wosku i pyłku pszczelego, smakowały różne rodzaje miodu. Rozwiązywały pszczele sudoku, dopasowywały kształty pszczół do ich cieni. Wyodrębniały wylosowane głoski w nagłosie wyrazów. Układały elementy rosnąco i malejąco. Malowały plakat XXL o tematyce ekologicznej, uczyły się prawidłowej segregacji śmieci i wykorzystania odpadów do zrobienia logopedycznej dmuchajki - zająca. Zajęcia zakończył taniec pszczółki Mai i wysłuchanie "Lotu trzmiela" M. Rymskiego - Korsakowa.
Od najmłodszych lat uczymy się odpowiedzialnego dbania o naszą planetę.
Żanetta Korczakowska
Odsłony: 4656